Sunday 29 June 2014

[Pengakuan] Luna Maya sebenarnya masih sayangkan Ariel

Meskipun hubungan cinta antara mereka sudah berakhir dan secara tragik pula di hati Luna Maya masih ada rasa sayangnya kepada Ariel Noah.
Menceritakan perasaannya, Luna Maya berkata, Ariel masih bertakhta di hatinya walaupun vokalis Noah itu dilapor sedang menjalin hubungan cinta dengan seorang lagi aktres Indonesia, Sophia Mueller. Ya, sejujurnya saya masih sangat sayangkan Ariel.
“Sayang sekali dia meninggalkan saya sendirian,” katanya kepada media semalam.Nama Luna Maya dan Ariel menjadi perhatian sebelum ini selepas aksi asmara mereka tersebar di Internet.
Pendedahan itu menyebabkan Ariel dipenjara beberapa bulan atas tuduhan menghasil dan memiliki bahan lucah.
Ketika di penjara hubungan cinta Ariel, Luna Maya akhirnya berakhir.Selain Luna Maya Ariel juga didapati merakam aksi ranjang dengan seorang lagi selebriti Indonesia, Cut Tari.
Walaupun aib dengan peristiwa itu, Luna Maya nampaknya tetap menyayangi penyanyi berkenaan.Luna Maya ditanya ketika menyertai rancangan bual bicara Dahsyat semalam.
Dalam program itu kru Dahsyat menjemput peserta pertandingan Indonesian Idol, Theo, yang memiliki wajah seakan-akan Ariel.
Muncul dari dalam kotak bertutup kain hitam, Luna Maya kelihatan kaget melihat Theo yang disangkanya Ariel. Namun apabila menyedari lelaki itu adalah Theo, Luna Maya kecewa. “Kalaulah itu benar-benar Ariel, pasti saya sangat gembira,” katanya

No comments:

Post a Comment